Yurtdışı Seyahatinde Kocamı İtalya’nla Aldattım

Sevgili Seks hikayeleri okuyucuları hepinize merhabalar benim ismim handan. 36 yaşında olgun bir kadınım evliyim aktif bir iş kadınıyım aynı zamanda yoğun bir çalışma hayatım var. Ama son zamanlarda bu siteyi o kadar çok bağımlı hale geldim ki gerçekten her akşam yatmadan önce buradaki hikayeleri okuyor mastürbasyon bile yapıyorum kocam uyurken. Tabii bu kadar tutkunu olarak okuduğum platforma bende bir katkıda bulunmak istedim ve kendi hikayemi sizlerle paylaşmaya geldim. Öncelikle sizlere biraz kendinden bahsetmek istiyorum arkadaşlar. Ben esmer bir kadınım kendime ait bir şirketim var ve tabii ki onu yönetiyorum. Tanıtım ve pazarlama konusunda bir şirket olduğu için sık sık yurtdışı seyahatlerine çıkıyorum arkadaşlar. Tabii ki Türkiye’de de seyahatlerim oluyor ama benim başımdan geçen bu hikaye bir yurt dışı gezisi sırasında yaşandı.

Kocamı daha önce hiç aldatmamıştım ama bu seyahatte İtalyan bir adamdan o kadar çok etkilendim ki artık daha fazla da durmanın anlamı yok diye düşündüm açıkçası. Uzun zamandan beri evli bir kadınım ve seks hayatımız ilk başlarda tabii ki çok güzeldi her yeni evli çift gibi sonrasında çocuklarımız falan oldu ama yine de ortalama bir seks hayatına sahip bir çifttik. Sonrasında hem benim işlerim hem de kocaman işleri o kadar çok yoğunlaştı ki artık bırakın birbirimize vakit ayırmayı birbirimizi görememeye falan başladık. Bu arada kocamı gerçekten çok seviyorum yani herhangi bir yanlış anlaşılma olmasın aldatmış olmam onu sevmediğim anlamına gelmiyor benimki bir anlık hevesti.
Sonuçta cinsel hayatı sıradan ve monoton olmaya başlayan herkes bir süre sonra dışarıda çare aramaya başlıyor bilmiyorum belki kocam da gittiği seyahatler sırasında beni aldatıyordur ama benim için çok da problem yok.

Ben kendi sevgimden de kocamın bana olan sevgisinden de çok eminim o yüzden de aldatmasını sıkıntı etmiyorum. Neyse ben esmer bir kadınım uzun boyluyum gerçekten en güzel biri olduğumu düşünüyorum tabii ki burada fotoğraf paylaşma imkanım yok ama gören herkesin de benim güzel olduğunu söylediğini anlatabilirim. Ayrıca iş kadınıyım sonuç itibariyle çok bakımlı ve kendine özel gösteren biri olmak zorundayım hayatım boyunca. Her neyse son zamanlarda dediğim gibi kocamla artık monoton bir cinsel hayatımız vardı ve bu da beni çok üzüyordu ne yalan söyleyeyim. Ama sadece sorun kocamda değildi bende de sorun vardı sonuçta benim de yoğun bir hayatım vardı. Artık bu kadar sıkıcı bir cinsel hayatımız olduğu için benim gözüm yavaş yavaş dışarıya kalmaya başlamıştı ama bir türlü cesaret edemiyordum çünkü ilgi duyduğum kişiler hep müşterim olan kişilerde o yüzden adımın böyle şeylerle skandallarla alınmasını ve şirketimin zor durumda kalmasına asla istemezdim.

Sık sık seyahate çıktığım için görüşme yaptığım kişilere karşı sürekli olarak kafamda düşünceler dolaşmaya başlamıştı hatta böyle erkeklerin cinsel organlarının büyüklüğünü falan hayal ediyor onunla birlikte olduğumda beni nasıl tatmin edeceğini falan düşünüyordum. Yani yavaş yavaş ben de cinsellikle ilgili psikolojik sıkıntılar da başladı desem yalan olmaz bu dönemden sonra. Ama yine de uzun bir süre bunu yapmaya cesaret edemedim hiç kimseye böyle bir meyil de vermedim yani harekete geçmedim benden yüz bulamayınca tabii ki bana ilgi duyan erkeklerde kendini geri çekmek zorunda kaldı. Ama artık bir yerden sonra benim de canıma tak dedi bir şekilde birileri ile beraber olmam gerekiyordu kocamın yüzünü bile görmüyordum sonuçta ben de kadınım ve tatmin edilmek istiyordum.

Arkadaşlar artık sadede geleyim isterseniz yine bir yurtdışı seyahatine çıkmam gerekti evde bakıcı falan ayarladım kocam da zaten yine seyahatteydi her zaman olduğu gibi. Onunla da telefonla görüştükten sonra İtalya’ya gitmek için yola çıkacaktım. Biraz da acil bir durum olduğu için hemen evde valizimi falan hazırladım şirketten gelen arabayla havalimanına doğru yola çıktım. Havaalanında uçak rötar yapınca bekleme salonunda uzun süre beklemek zorunda kaldım tabii ki aliye uçağına binecek olduğum için çevremde İtalyan sayısı da oldukça fazlaydı. Bu arada biliyorsunuz İtalyan erkekleri biraz çapkın olur bir tane adamın sürekli bana baktığını fark ettim.

Bir süre sonra tabii ki kafamda yine bu adamla ilgili düşünceler dolanmaya başladı acaba penisi ne kadardır onunla beraber olsam nasıl olur falan diye düşündüm kafamda. Tabii istemsiz bir şekilde artık bende adama bakmaya başlamıştım ara sıra bakışlarımız kesişiyor bana gülümsüyordu. Heyecanlanmıştım gördüğüm manzara karşısında ne olur ne olmaz belki onunla bu akşam beraber olma fırsatım olur diye düşündüm. Sonuçta bu defa karşımda olan adam benim müşterim falan da değildi yani rahatlıkla onunla beraber olabilirdim hiç kimsenin de bundan haberi olmazdı sonuçta onun içinde tek gecelik bir ilişki olurdu benim için de öyle. Neyse kafamda bu düşünceler falan beklerken uçak saati geldi çattı artık anons ettiler.

Anne pasaportumu biletimi onaylattıktan sonra uçağa bindim. Bir de ne göreyim bekleme salonunda kesti içtiğim o adam yanı başımda oturuyor. Açıkçası ben çok mutlu oldum onunla yüz ifadesinden benimle yan yana oturmaktan mutlu olduğunu fark ettim. Uçak havalandıktan sonra da ilk sohbeti o açtı İngilizce olarak konuşmaya başladı benimle İngilizce bildiğimi görünce de çok mutlu oldu. Neyse tanıştık adını falan öğrendim o da benimkini öğrendi nereye gittiğimi ne yapacağımı falan sordu.
Çok sıcakkanlı ve sempatik bir adamdı kısa süre içerisinde aramızda güzel bir sohbet ortamı oluşmuş bu zaten uçak inene kadar da çevremizde olan bütün yolcuları rahatsız etmeme ile özen göstererek birbirimizde sohbet ettik. İtalya’da bana yardımcı olabileceğini söyledi ben de çok sık gidiyordum aslında bu ülkeye ama ilk defa gidiyormuş gibi davrandım.

Her neyse uçak indi beraber çıktık hangi otele gittiğimi falan söyledi sordu ben de söyledim beni taksiyle otele bıraktı tabii o arada telefon numaramı almayı da ihmal etmedi. Kibar bir adamdı ve onun da benimle beraber olmayı istediği her halinden belli oluyordu ama o gün biraz yorgundum zaten akşam da olmuştu ertesi günü sabah çok erken toplantım olduğu için onu otel odama davet edemedim. Ayrıca ilk adımında ondan gelmesini bekliyordum sonuçta Türk kadınlarını biliyorsunuz biz biraz kendimizi ağırdan satmayı severiz. Neyse otele yerleştim hemen bir duş alıp işlerimi toparladıktan sonra da dinlenmeye çekildim ama ben yatarken bir anda mesaj geldi. Uçakta tanıştığım İtalyan adam göndermişti mesajı ve hemen ertesi akşam için benimle buluşmayı teklif ediyordu. Ben yine hemen bu teklifi atlayamadım tabii ki sabah çok erken toplantım olduğunu işlerin gidişatına göre haberleşebileceğimizi söyledim.

O da tabii ki çok ısrar etmedi ama ertesi gün yine mesaj atacağından da adım gibi emindim adam bir kere beni gözüne kestirmişti yani beraber olmadan bırakmayacaktı farkındaydım. O akşam mis gibi bir uyku çektim kafamda tabii ki bu adamla beraber olma fikri vardı ama ertesi günü sabah da erkenden uyandım. Duşumu aldım saçlarımı fön dedim hazırlandım ve toplantı için otelden çıktım. Oldukça yoğun bir güne başlamıştım öğleye kadar toplantılarını devam etti öğle yemeği için bir fırsat bulduğumda telefonumu da kontrol ettim. Telefona baktığımda benim İtalyan yine mesaj atmıştı akşam görüşüyoruz değil mi diye soruyordu. Ben de işlerimi 6.00 gibi biteceğini ondan sonra müsait olursa buluşabileceğimizi söyledim. Kabul etti ben yeniden öğleden sonra toplantılarına devam ettim akşam toplantı bittiğinde ise otele geçip hemen hazırlandım. Neyse akşam olduğunda da otelin lobisi de beni beklediğini söyleyerek beni aradı. Hemen aşağıya indim bana bir sürprizi olduğunu söyledi ve beni evine götürdü. Evi de otelime oldukça yakındı yani bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum açıkçası neyse gittik evde güzel bir masa hazırlamıştım bunlar falan yanıyordu İtalyanların yemek konusunda da yeteneklerini bilirim zaten.

Çok hoşuma gitmişti bana yaptığı buluşacağız ama sadece tek gecelik bir ilişki için biraz da fazla bulmadım değil açıkçası. Neyse yemeklerimizi yedik şaraplarımızı içmeye başladık sohbet muhabbet falan derken vakit bir hayli ilerledi. Baktım adamdan bana doğru bir hamle gelmiyor ben de artık geç oldu ben kalsam iyi olacak falan dedim. İşte o anda beklediğim hamle geldi. Hayır lütfen biraz daha kal diyerek ellerimden tut beni kendine doğru çekti. Kokusu acayip güzel gelmişti parfümüne bayılmıştım adamın o bana yaklaştıkça böyle içinden bir şeyler gidiyordu kıpırdıyor da adeta. Her neyse bir süre sonra iyice yakınlaştık dudaklarımdan yavaş yavaş sıcacık bir şekilde öpmeye başladı. Sonra boynuma indi ve elbiselerimin askılarını indirdi. Boynumdan öperken o kadar çok tahrik olmuştum ki yani dayanamıyordum ve çok beklemek istemiyordum daha fazla ileriye gitmesini içimden diliyordum ben de hamile yapmaktan biraz çekiniyordum. Boynumdan yavaş yavaş öptükten sonra ön tarafa göğüslerimin arasına geldi orayı da bir süre öptü ve sonrasında beni kanepeye yatırdı.

Elbisenin eteğini belime kadar çektikten sonra bacaklarımın arasına girdi önce dantelli külot onun üzerinden vajinamı bir süre kokladı ardından kilotlumu indirerek yalamaya başladı. O bütün bunları yaparken ben çoktan ıslanmaya başlamıştım zaten hatta kendimi kaybetmiştim desem yalan olmaz inliyordum kısık kısık ve bir yandan da daha derine girmesi için kafasını bastırıyordu. O vajinamı yalarken hiç beklemediğim bir şey oldu uzun zamandan beri böyle bir şey yaşamadığım için sarsılmaya ve orgazm olmaya başladım ama ne orgazm anlatamam şu an kelimelerle. Resmen çığlık çığlığa adamın ağzının içine boşaldım ama bu durumdan hiç şikayetçi değildi ben boşalırken kalktığı üstüme doğru geldi ve dudaklarıma yeniden yapıştı.

Resmen bu İtalyan adam ayaklarımı yerden kesiyor başımı döndürüyordu çılgınlar gibi siksin istiyordum beni o gece. Ama koltukta rahat edememiştik ben boşaldıktan sonra beni kaldırdı elimi tuttu ve yatak odasına götürdü. Kapıdan içeriye girer girmez da yeniden ayakta öpüşmeye başladık sonra ben daha fazla dayanamadım gömleğinin düğmelerini açtım kıyafetlerini çıkardım o da beni soydu. Tamamen çıplak kaldığımızda ise yatağa doğru geçtik o uzandı bu defa ben üstüne çıktım ben onun boynunu kulak memelerini göğsünü yaladım ve sonrasında da işte asıl beklediğim noktaya ulaştım.
Tam beklediğin gibiydi gerçekten büyük bir penisi vardı ağzımın içinde güçlü yalıyordum ama yine de hoşuma gitmişti. Onun içinde hayal ettikçe daha da tahrik oluyordum ve artık içine almanın zamanı gelmişti bence. Evet tam sırasıydı yalamayı bıraksın o yatakta uzanırken üstüne doğru çıktım yavaş yavaş penisinin üstüne oturmaya başladım. Gerçekten biraz zor oldu uzun zamandan beri becerilmeyen vajinam artık o kadar çok daralmıştı ki o kalın penis içine girerken biraz canım acıdı.

Tamamen içime aldığımda ise beni kendine doğru çekti yeniden dudaklarıma yapıştı kalçalarımı okşuyor belime doğru ellerini çıkarıyor ve beni daha da çıldırtıyordu. Sonunda zıplamaya başladım penisin üstünde çıldırmış gibiydim gerçekten kocamla hiçbir ilişkim bu kadar istekli olmamıştı o da benim bu halimi gördükçe alttan daha sert bir şekilde vuruyor belimi tutup benim zıplama yardımcı oluyordu. Evi müstakil bir villa olduğu için çığlık atmak da hiçbir sakınca yoktu ikimiz de gerçekten çığlık çığlığa kalmıştık o kadar hazır alıyordum ki bu sikişten hiç bitmesin istiyordum. Bu arada ben düzenli olarak korunan bir kadının bir süre sonra zaten zıplamaya devam ettikçe adam geldi içime patladı. Sorun değil dedim problem olmadığını anlattım derdimi anladıktan sonra da beni alıp banyoya götürdü.

Banyoda jakuzi vardı gerçekten muhteşem bir ortamdı hemen etrafa mumları yaktı ve beni suyun içine soktu. Sanıyorum ki bu defa da burada seks yapmak istiyordu ben de halimden hiç şikayetçi değildim. Bir süre sonra yeniden öpüşmeye başladık suyun içinde birbirimizin her yerine dokunuyordu. Bu defa beni yeniden kucağına oturttu içime soktu iyice girdi. Gerçekten çok zevkliydi sıcacık suyun içinde böyle bir sikiş mükemmeldi. İkinci postayı da jakuzinin içinde attık biraz yorulmuştum açıkçası çünkü uzun zamandan beri kondisyon kaybı yapıyor yaşıyordum tahminen nokta üzerime onun gömleklerinden birini geçirdim sonrasında beraber yeniden salona indik şarap içmeye devam ettik. Tabii ki bu geceyi burada noktalamak istemiyordum sabaha kadar zamanımız vardı ertesi gün toplantım yoktu.

Şarap içerken bir kez daha azdır Tabii ki bu defa da anal yaptık odasında. Gerçekten benim için büyüleyici bir gece olmuştu uzun zamandan beri içinde olan azgınlığı onunla birlikte atma fırsatı bulmuştum. İtalya’da bir hafta kalacaktım hemen otelden çıkmamı ve onun yanına yerleşmemi teklif etti. Ama ben kocamla ve çocuklarla ara sıra görüntülü görüşme yaptığım için bu teklifi Maalesef ki geri çevirdim ama gitmeden önce mutlaka yeniden bu geceyi tekrarlamak istediğimi söyledim. Ben otelde olduğum süre boyunca her gün arıyor soruyordu beni gerçekten hiç boş bırakmıyordu ve bir kez daha beni evine davet etti gitmeme Bir iki gün kala. Tabii ki seve seve gittim Bir gece daha mükemmel bir ilişki yaşadık kendisi ile.

Evli olduğumu o ana kadar söylememiştim ama benimle ciddi bir ilişki düşündüğünü söyleyince anlatmak zorunda kaldım. Gerçekten büyük hayal kırıklığı yaşadı Bunu söyleyince çok üzülmüştüm. En azından İtalya’ya geldiğim zamanlarda benimle yeniden görüşe bileceğini anlattı. Tabii ben de kabul ettim çünkü onunla yaşadığım ilişki Gerçekten güzeldi. Neyse İtalya seyahatim bitip Türkiye’ye döndüğümde de birkaç defa Telefonda görüşmeye devam ettik ama o kadar çok sık yazıyor ve arıyordu ki ocamın görmesinden korkuyordum O yüzden biraz terslemek zorunda kaldım. Önümüzdeki ay İtalya’ya biri Seyahat’in daha var gittiğim zaman nasıl olsa gönlünü alırım diye düşünüyorum Umarım o da tabii ki başkasını bulmamıştır. Umarım beğenmişsinizdir sevgili sex hikayeleri okuyucuları sizlerin de yorumlarını bekliyorum.

istanbul escort
pendik escort
antalya masaj salonu
bodrum escort
pendik escort kartal escort kurtkoy escort tuzla escort istanbul escort ataşehir escort kadıköy escort gebze escort bostancı escort göztepe escort kaynarca escort atalar escort cevizli escort ümraniye escort maltepe escort fikirtepe escort suadiye escort erenköy escort küçükyalı escort anadolu yakası escort beykoz escort sancaktepe escort sultanbeyli escort çekmeköy escort üsküdar escort beylikdüzü escort şişli escort avrupa yakası escort acarkent escort acıbadem escort uydukent escort aydınlı escort caddebostan escort şile escort yakacık escort soğanlık escort sex hikaye pendik escort darıca escort velibaba escort tersane escort çakmak escort sirkeci escort ünalan escort kurtkoy escort pendik escort pendik escort pendik escort gebze escort kartal escort ataşehir escort kurtkoy escort pendik escort pendik escort kartal escort kurtkoy escort tuzla escort gebze escort maltepe escort ataşehir escort kadıköy escort kaynarca escort atalar escort göztepe escort erenköy escort bostancı escort ümraniye escort suadiye escort cevizli escort istanbul escort sultanbeyli escort fikirtepe escort sancaktepe escort anadolu yakası escort kaynarca escort pendik escort anadolu yakası escort maltepe escort